Predlogi, pohvale in pritožbe

Pripombe in predloge podajte na enega od spodnjih načinov, pri čemer navedite opis in datum dogodka, s čim niste bili zadovoljni, ime in priimek osebe, vaše kontaktne podatke ter dokumentacijo (številko zadeve), ki je povezana s tem dogodkom:

Ugotavljanje zadovoljstva uporabnikov

Za namen ugotavljanja mnenja uporabnikov o našem delu ter o možnih predlogih glede storitev in ustreznih izboljšav smo za uporabnike storitev JAZMP pripravili anketo zadovoljstva. Anketa se nahaja na naslednji POVEZAVI. Vljudno vabljeni k izpolnjevanju.

Pritožbe

Zgoraj navedene pripombe in predlogi ter anketa se nanašajo na kakovost storitev JAZMP za uporabnike in ne obsegajo:

  • pritožb na odločitve iz regulatornih in inšpekcijskih nalog JAZMP, pri reševanju katerih upoštevajte navedbe v pravnem pouku dokumenta, ki vsebuje odločitev, na katero se pritožujete.
  • izdanih računov, pri reševanju katerih upoštevajte navedbe o dovoljenem času za reklamacije blaga/storitve.
  • zadeve, ki so predmet sodnega spora z JAZMP.

Pritožbe v zvezi s temi vsebinami lahko podate v okviru postopka, v katerem je pritožba nastala.

Scroll to Top