Uredba (EU) 2017/746 o in vitro diagnostičnih medicinskih pripomočkih (v nadaljevanju IVDR) je stopila v uporabo dne 26.5.2022.
Obveznost registracije in vitro diagnostičnega medicinskega pripomočka ima proizvajalec s sedežem v Republiki Sloveniji in pooblaščeni predstavnik s sedežem v Republiki Sloveniji, ki je imenovan s strani proizvajalca iz tretje države.
Pomembno: pred registracijo pripomočkov, skladnih z Uredbo (EU) 2017/746, mora biti proizvajalec oziroma pooblaščeni predstavnik s sedežem v Republiki Sloveniji pri JAZMP registriran v Register poslovnih subjektov s sedežem v Republiki Sloveniji, ki opravljajo dejavnost na področju medicinskih pripomočkov, registriranih po začetku uporabe Uredbe (EU) 2017/746 o in vitro diagnostičnih medicinskih pripomočkih.
Povezava do omenjene registracije najdete tukaj.
Definicija »in vitro diagnostičnega medicinskega pripomočka« je definirana v 2. točki 2. člena Uredbe (EU) 2017/746, dodatek za in vitro diagnostični medicinski pripomoček, kot je definiran v 4. točki 2. člena Uredbe (EU) 2017/746.
Obrazec
Obrazec velja kot začasen obrazec za izpolnitev obveznosti registracije in vitro diagnostičnega medicinskega pripomočka pri pristojnem organu za medicinske pripomočke JAZMP.
V namen registracije tovrstnih pripomočkov je potrebno izpolniti naslednji obrazec: Obr. 693-02
Sprememba registracije
- Izpolni obrazec Obr. 693-02 (ločeno za posamezen model pripomočka);
-
Predloži dopis, v katerem opiše:
-
na kaj se sprememba nanaša,
-
datum nastanka spremembe,
-
številka zadnje veljavne odločbe posameznega modela, ki je predmet spremembe,
-
navede število zahtevkov (1 zahtevek predstavlja 1 model), ki so predmet spremembe in za katere se bo izdala nova odločba;
-
- Izjavo EU o skladnosti (zadnja veljavna verzija);
- Navodila za uporabo (zadnja veljavna verzija);
- Kopijo zadnjega veljavnega certifikata;
- Opis in namen pripomočka;
- Elektronski naslov na katerega bo JAZMP poslala obvestilo o načinu plačila pristojbine, če se razlikuje od navedenega v obrazcu.
Vlogo in morebitne dopolnitve mora podpisati zakoniti zastopnik predlagatelja. V primeru, da vloge ne podpiše zakoniti zastopnik predlagatelja, je potrebno vlogi predložiti pooblastilo zakonitega zastopnika predlagatelja podpisniku vloge, skladno z Zakonom o splošnem upravnem postopku (UL RS, št, 80/99, s spremembami in dopolnitvami). JAZMP bo v postopku predlagatelju izdala novo odločbo za vsak model pripomočka.
Stroški postopka
Stroški postopka vpisa v Register medicinskih pripomočkov so opredeljeni v 8. členu Pravilnika o pristojbinah na področju medicinskih pripomočkov (Uradni list RS, št. 24/19) .
Pristojbine za postopek v zvezi z vpisom v register medicinskih pripomočkov:
-
40 točk na zahtevek (za 1 do 10 zahtevkov v vlogi)
-
35 točk na zahtevek (za 11 do 20 zahtevkov v vlogi)
- 30 točk na zahtevek (za 21 do 30 zahtevkov v vlogi)
- 25 točk na zahtevek (nad 31 zahtevkov v vlogi oziroma največ 2.000 točk)
-
20 točk na zahtevek (za 1 do 10 zahtevkov v vlogi)
-
16 točk na zahtevek (za 11 do 20 zahtevkov v vlogi)
-
12 točk na zahtevek (za 21 do 30 zahtevkov v vlogi)
- 10 točk na zahtevek (nad 31 zahtevkov v vlogi oziroma največ 800 točk)
-
30 točk na zahtevek (za 1 do 10 zahtevkov v vlogi)
- 25 točk na zahtevek (za 11 do 20 zahtevkov v vlogi)
- 20 točk na zahtevek (za 21 do 30 zahtevkov v vlogi)
- 15 točk na zahtevek (nad 31 zahtevkov v vlogi oziroma največ 1.200 točk)
OPOMBA:
Vsak zahtevek pomeni model medicinskega pripomočka za katerega se izda odločba.
Pristojbine so določene v točkah. Vrednost ene točke je 5 eurov brez davka na dodano vrednost (DDV). Višina pristojbine je zmnožek vrednosti točke in števila točk.
Predlagatelj plača pristojbino po prejemu poziva JAZMP za plačilo oziroma obvestila o načinu plačila pristojbine.
JAZMP pošlje obvestilo o načinu plačila pristojbine po elektronski pošti predlagatelju na elektronski naslov, ki ga predlagatelj priloži ob oddaji vloge. Predlagatelj plača pristojbino za postopke v 15 dneh na podračun JAZMP.