PRIPOMBE IN PREDLOGI UPORABNIKOV

JAZMP je zavezana k zagotavljanju visokih standardov kakovosti storitev na vseh področjih pristojnosti. V kolikor niste zadovoljni s kakovostjo storitev JAZMP, nam posredujte vaše pripombe in predloge. Obravnavali jih bomo zaupno in objektivno v okviru zakonskih rokov. V kolikor bo potrebno, bomo sprejeli ukrepe, da bi izboljšali svoje delovanje. Zagotavljamo vam, da podane pripombe in predlogi ne bodo vplivali na vaše poslovanje ali stike z JAZMP.

Za namen ugotavljanja mnenja uporabnikov o našem delu ter o možnih predlogih glede storitev in ustreznih izboljšav smo za uporabnike storitev JAZMP pripravili anketo zadovoljstva. Anketa se nahaja na naslednji POVEZAVI. Vljudno vabljeni k izpolnjevanju.

Pripombe in predloge lahko oddate na naslednji POVEZAVI

JAZMP ZA

PACIENTE IN JAVNOST

Osnovne informacije na enem mestu

ZDRAVSTVENE DELAVCE

Osnovne informacije na enem mestu

POSLOVNE SUBJEKTE

Osnovne informacije na enem mestu

Scroll to Top