JAZMP je zavezana k zagotavljanju visoke kakovosti poslovanja s strankami na vseh podro─Źjih svoje pristojnosti. 

V primeru, da katerakoli zainteresirana stran ┼żeli podati povratno informacijo glede  kakovosti na┼íih storitev, obstaja formalen postopek obravnavanja povratnih informacij strank (npr. prito┼żb, predlogov, pripomb, vpra┼íanj, kritik in pohval). JAZMP bo preiskala vsako va┼ío povratno informacijo na zaupen, objektiven na─Źin in pravo─Źasno. Va┼ía povratna informacija ne bo vplivala na va┼íe poslovanje in stike z JAZMP. Kjer bo to primerno, bomo sprejeli ustrezne korektivne ukrepe z namenom izbolj┼íanja kakovosti na┼íega poslovanja s strankami.

Povratne informacije o kakovosti poslovanja lahko podate na razli─Źne na─Źine, in sicer preko:

Povratno informacijo lahko podate komurkoli na JAZMP, lahko je podpisana ali anonimna.

V primeru prito┼żb prosimo, da navedete podrobnosti o datumu nastanka primera, o katerem poro─Źate, podatke o tem, s ─Źimer ste nezadovoljni, ime osebe, s katero je povratna informacija povezana, va┼íe kontaktne podatke (razen, ─Źe ┼żelite ostati anonimni) in vse druge podatke ali dokumentacijo v zvezi z va┼ío informacijo. Zaradi u─Źinkovitej┼íega re┼íevanja povratne informacije je za┼żeleno, da jo sporo─Źite ─Źimprej.

─îe potrebujete pomo─Ź pri oblikovanju prito┼żbe, prosim kontaktirajte JAZMP v najkraj┼íem mo┼żnem ─Źasu.

─îe niste zadovoljni z odgovorom na povratno informacijo, prosim, da svoje razloge za nezadovoljstvo in va┼ío prito┼żbo predate v nadaljnjo preiskavo, in sicer direktorju JAZMP.

Opisan postopek zajema povratne informacije glede kakovosti poslovanja s strankami, vendar ne zajema:

  • Prito┼żb na odlo─Źitve iz regulatornih in in┼ípekcijskih nalog JAZMP, pri re┼íevanju katerih upo┼ítevajte navedbe v pravnem pouku dokumenta, ki vsebuje odlo─Źitev, na katero se prito┼żujete.
  • Izdanih ra─Źunov, pri re┼íevanju katerih upo┼ítevajte navedbe o dovoljenem ─Źasu za reklamacije blaga/storitve.
  • Zadeve, ki so predmet sodnega spora z JAZMP. 
Scroll to Top