Pripombe in predloge podajte na enega od spodnjih načinov, pri čemer navedite opis in datum dogodka, s čim niste bili zadovoljni, ime in priimek osebe, vaše kontaktne podatke ter dokumentacijo (številko zadeve), ki je povezana s tem dogodkom:
- elektronski obrazec ali elektronsko sporočilo,
- dopis,
- vpis v knjigo pohval in pritožb,
- ustno (osebno ali preko telefona).
Ugotavljanje zadovoljstva uporabnikov
Za namen ugotavljanja mnenja uporabnikov o našem delu ter o možnih predlogih glede storitev in ustreznih izboljšav smo za uporabnike storitev JAZMP pripravili anketo zadovoljstva. Anketa se nahaja na naslednji POVEZAVI. Vljudno vabljeni k izpolnjevanju.
Pritožbe
Zgoraj navedene pripombe in predlogi ter anketa se nanašajo na kakovost storitev JAZMP za uporabnike in ne obsegajo:
- pritožb na odločitve iz regulatornih in inšpekcijskih nalog JAZMP, pri reševanju katerih upoštevajte navedbe v pravnem pouku dokumenta, ki vsebuje odločitev, na katero se pritožujete.
- izdanih računov, pri reševanju katerih upoštevajte navedbe o dovoljenem času za reklamacije blaga/storitve.
- zadeve, ki so predmet sodnega spora z JAZMP.
Pritožbe v zvezi s temi vsebinami lahko podate v okviru postopka, v katerem je pritožba nastala.