Pripombe in predloge podajte na enega od spodnjih na─Źinov, pri ─Źemer navedite opis in datum dogodka, s ─Źim niste bili zadovoljni, ime in priimek osebe, va┼íe kontaktne podatke ter dokumentacijo (┼ítevilko zadeve), ki je povezana s tem dogodkom:

Ugotavljanje zadovoljstva uporabnikov

Za namen ugotavljanja mnenja uporabnikov o na┼íem delu ter o mo┼żnih predlogih glede storitev in ustreznih izbolj┼íav smo za uporabnike storitev JAZMP pripravili anketo zadovoljstva. Anketa se nahaja na naslednji POVEZAVI. Vljudno vabljeni k izpolnjevanju.

Prito┼żbe

Zgoraj navedene pripombe in predlogi ter anketa se nanašajo na kakovost storitev JAZMP za uporabnike in ne obsegajo:

  • prito┼żb na odlo─Źitve iz regulatornih in in┼ípekcijskih nalog JAZMP, pri re┼íevanju katerih upo┼ítevajte navedbe v pravnem pouku dokumenta, ki vsebuje odlo─Źitev, na katero se prito┼żujete.
  • izdanih ra─Źunov, pri re┼íevanju katerih upo┼ítevajte navedbe o dovoljenem ─Źasu za reklamacije blaga/storitve.
  • zadeve, ki so predmet sodnega spora z JAZMP.

Prito┼żbe v zvezi s temi vsebinami lahko podate v okviru postopka, v katerem je prito┼żba nastala.

Scroll to Top